Fåglar

Tittbröd

2018-09-19 17:21 #0 av: VSK

Har både gråhägern och skarven ätit till frukost. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-09-19 17:59 #1 av: Carmarino

Är du säker på att de inte leker arga leken? Skämtar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-19 18:05 #2 av: Jimmy.L

Skarven:

- Jag lovar fisken var så här stooooor jag fångade i morse.

Gråhägern:

- Ha det var säkert en liten mört. 

Anmäl
2018-09-19 18:20 #3 av: Grodan

haha... jag kom ihåg när man frågade folk som glodde om de hade ätit blängsylta... var på vippen att fråga en kvinna igår morse för hon slutade aldrig glooooo på mig... men eftersom jag befann mig i en halvstor stad och aldrig sett kvinnan tidigare sa jag inget... funderade och tror nog att man bara frågade de man kände lite i a f om de ätit blängsylta... hm

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2018-09-19 18:29 #4 av: Carmarino

Blängsylta har jag inte hört tidigare. Vi brukade alltid fråga "har du ätit glosoppa till middag". Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-19 19:34 #5 av: VSK

Den leken verkar smitta av sig Glad

När storfiskarn talar om Skrattar

Blängsylta, tittbröd och glosoppa -är grejer det Cool

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-09-19 22:39 #6 av: eskils

"Va glor'u på? Har'u eti' blengsylta me' tittsås?"  sa vi. Skrattar

Anmäl
2018-09-19 22:53 #7 av: VSK

Gapskrattar

Anmäl
2018-09-21 21:19 #8 av: Skeppskatten Dina

#0 Vad stirrar du på egentligen? Skämtar

Kramar Elisabeth och Dina Katt

Anmäl
2018-09-21 21:43 #9 av: VSK

De kanske undrade vad den andra gjorde på plattformen. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.