Däggdjur

Har ni husdjur?

2018-08-21 17:24 #0 av: Mooniq

Jag sålde mitt hus för 3 år sen och då fick jag även min katt omplacerad till en lantgård - han hade inte klarat av att bo i lägenhet och stadsmiljö, tyvärr. Jag saknar honom men får rapporter ibland och han stortrivs på nya stället och det är det viktigaste. Satt och tittade på lite gamla kort och här kommer några - visa gärna era husdjur eller djur som ni gillar att fota. Kolla vinkeln på tassen på kortet där han sover under stolen Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2018-08-21 17:28 #1 av: Carmarino

Förstår att du saknar honom. Han är jättefin. Kär

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-08-21 17:34 #2 av: Jimmy.L

Så söt kisse. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-08-21 17:39 #3 av: Fransu

Vilken go katt! Hjärta

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2018-08-21 18:46 #4 av: eskils

Väldigt söt kisse, fina bilder!

Anmäl
2018-08-21 18:47 #5 av: JMW

Det här är vår Elsa, 12,5 år.

Anmäl
2018-08-21 18:52 #6 av: Carmarino

#5 Vilka ögon. Hur kan ni stå emot dem? Eller kan ni inte det? Skämtar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-08-21 19:03 #7 av: Jimmy.L

#5 Väldigt söt. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.