Universum

Stjärnfallsregn i natt – om molnen tillåter

2018-08-12 17:08 #0 av: VSK

"I natt, söndag, kan det vara värt att vända blicken mot skyn då det är dags för årets upplaga av stjärnfallsregnet perseiderna. Om molnen så tillåter."

https://www.dn.se/nyheter/sverige/stjarnfallsregn-i-natt-om-molnen-tillater/

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-08-12 17:27 #1 av: Jimmy.L

Hoppas man kan fota det men just nu är det grått. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-08-12 18:37 #2 av: Carmarino

Det är inte så troligt att det går att se något här. Molnen är tjocka och grå - och det kommer härligt regn från dem. Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-08-12 21:45 #3 av: Taggeman

Förra året var det fint med klart väder men för någon dag sen hade jag klar himmel o såg massor av stjärnfall. Måne

><> ><> ><> ><> ><> (^I^)><> ><> ><> <>< <><

Anmäl
2018-08-13 07:59 #4 av: VSK

Va molnigt så länge jag höll koll igår, så det var bara att ge upp tanken om bilder. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-08-13 08:18 #5 av: Jimmy.L

Ja molnen hängde kvar här med tyvärr.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-08-13 12:14 #6 av: Carmarino

Här har det regnat hela kvällen och natten, så det gick inte att se några stjärnfall. Regnet har fortsatt även idag, och det verkar komma åtminstone några skurar varje dag den här veckan. Härligt! Kan gladeligen avstå stjärnfallen det här året för regnet.Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.