Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 577 ggr
[VSK]
6/21/18, 9:00 AM

Ännu enklare att fota och publicera bilder (mobil)

Nu är apparna för både Android och iOS klara, så nu går det lätt och smidigt att skicka upp bilder på det ni vill visa andra medlemmar, eller om ni bara vill titta på andras alster. 

Appen är gratis och du hittar den på platserna nedan.

För Android: iFokus – Appar på Google Play

För iOS: iFokus i App Store

Om du hittar någon bugg kan du rapportera den på http://support.ifokus.se eller mejla oss på info@ifokus.se.

Annons:
[Jimmy.L]
6/21/18, 9:26 AM
#1

Låter bra ska ta hem appen.

Carmarino
6/21/18, 12:04 PM
#2

Måste ha gjort något fel när jag testade appen, för jag tyckte inte man kunde göra särskilt mycket med den, och jag tyckte inte den var särskilt smidig att jobba med. Har dock läst att andra tycker att den är jättebra, så det är väl jag som inte är van vid att använda appar gissar jag.

Blev irriterad när appen "tog över" så att jag inte kunde öppna ett inlägg när jag använde den fulla versionen på mobilen. Fick valen att öppna antingen i appen eller i Chrome, istället för att bara öppna inlägget direkt. Därför avinstallerade jag den igen. 😕

Så jag fortsätter att använda datorn till iFokus ett tag till. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
6/21/18, 2:24 PM
#3

Har inte installerat appen än, utan väntar tills jag köpt reklamfritt. Sen så måste man ju ställa in appens behörighet korrekt i telefonen.

Carmarino
6/21/18, 2:29 PM
#4

Vad jag vet så kan jag bara ställa in om den får skicka notiser, men det kanske finns inställningar jag inte har hittat. För mig är det dock inte något jätteproblem. Använder oftast datorn, så de gånger jag vill kolla på iFokus i telefonen så fortsätter jag koppla om till full version. Tycker det blir bättre överblick då.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[VSK]
6/21/18, 2:33 PM
#5

Oftast så är ju appar konstruerade så att de inte kan visa allt. Samma sak med Sweclockers app. Föredrar oxå riktig webbläsare, men ser potentialen att kunna skicka upp bilder på ett enkelt sätt om man är ute på vift.

Carmarino
6/21/18, 2:54 PM
#6

Brukar oftast vilja redigera bilderna först. Om jag vid något tillfälle skulle vilja skicka upp lite bilder när jag inte är vid datorn så kanske jag installerar appen. Om jag t.ex. är på någon chokladmässa eller så… 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[VSK]
6/21/18, 2:59 PM
#7

😂 (chokladmässa)

Upp till toppen
Annons: