Annons:
Etiketterplatserorter
Läst 301 ggr
Niklas
3/22/18, 1:25 PM

Det bästa av Sverige

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vi har lanserat en ny sajt på Savvity, iFokus engelskspråkiga lillasyster. Målgruppen är turister och andra som är nyfikna på Sverige. Syftet med sajten är att visa det bästa av Sverige. Det är ju till stor del det ni gör här också så jag tänkte tipsa er om ”Best of Sweden” som sajten heter. Vill ni dela med er av bilder av era favoritplatser i Sverige ibland är jag säker på att det kommer att uppskattas. Välkomna. https://bestofsweden.savvity.net (Photo by Robert Szadkowski on Unsplash)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
tlover
3/22/18, 1:38 PM
#1

Om det nu handlar om det bästa från Sverige, varför är det så mycket om Stockholm där? 😃

l'm back

Niklas
3/22/18, 2:08 PM
#2

Därför att ingen har fyllt på med något annat. :-) Jag tar det jag läser och i engelskspråkiga källor blir det mest Stockholm som huvudstad som nämns och eftersom jag bor i Stockholm har jag mest material härifrån. Lägg gärna till dina egna favoriter. Det var därför jag skrev här. Jag vill att sajten ska ge en mer balanserad bild.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Jimmy.L]
3/22/18, 2:16 PM
#3

Min engelska är inte den bästa och att skriva på engelska är sämre än det jag talar.

tlover
3/22/18, 2:27 PM
#4

#2 Jo när savvity funkar som vanligt för mig kommer det nog bli lite härifrån också

l'm back

[VSK]
3/22/18, 2:59 PM
#5

Tjusig bild i ts 👍

Niklas
3/22/18, 3:26 PM
#6

#3: Det gör inget om det smyger in sig fel. Det går säkert att förstå. :-) #4: Vi jobbar fortfarande med det. Några ändringar har vi gjort under veckan. #5: Den gillade jag också.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Carmarino
3/22/18, 4:26 PM
#7

#3 Jimmy om du vill kan du PM:a mig så kollar jag texten innan du lägger ut den på Savvity.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
3/22/18, 5:54 PM
#8

#7 Tack, fast jag kommer inte bli medlem där på ett tag eller inte alls.

Grodan
3/23/18, 2:41 PM
#9

Smart grej! 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: