Växter

Vackra rosor............

2017-03-21 14:59 #0 av: perk

Vackra rosor Glad

Anmäl
2017-03-21 16:28 #1 av: Jimmy.L

Härlig bild.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2017-03-22 09:59 #2 av: VSK

Färgrik bild. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-22 10:49 #3 av: [Carpinus]1

Ofrånkomligt...Blomma

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2018-06-29 13:11 #4 av: Göstage

Glöm ej bort det finns rosor...

Nu på söndag firar man Rosenfesten i Trädgårdsföreningen i Göteborg, och den 2 juli är det Rosens dag i hela landet.

Stolt medis på Kust & hav iFokus och stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl
2018-06-29 13:21 #5 av: Jimmy.L

Bra tips. 

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Anmäl
2018-06-29 14:00 #6 av: Skeppskatten Dina

Vackra rosor # 0 och # 4! Blomma

Kramar Elisabeth och Dina Katt

Anmäl
2018-06-29 16:03 #7 av: Göstage

#5 Tror att jag åker in till Trädgårdsföreningen en vardag istället - då kan man beskåda rosorna mer ostört. Just nu fnissar jag lite över att det uppträder en cocktailsångerska  som heter Kask. Så primitiv humor har jag...Galen

#6 Ja, Trädgårdsföreningen har verkligen praktfulla rosor! Men man får passa på, en del är tidigare och andra sena, och det är sällan man lyckas pricka in rätt tid att se dem samtidigt...

Stolt medis på Kust & hav iFokus och stöttar självklart Debatt iFokus.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.