Mina foton iFokus

Mina foton

Läst 53 ggr
perk
3

Kråkor i regnväder...........

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Tycker kråkor är fina och brukar mata dem, de verkar gilla popcorn 🙂

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

Maria
1

Fina bilder🙂
Jag älskar kråkfåglar.

/Maria

Carmarino
1

Poppar du själv? 😊

Popcorn (utan salt och olja) är nyttigt, så inte konstigt att kråkorna gillar det. 😋

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

perk
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo jag poppar själv……………och det är salt och troligen alldeles för mycket olja på dem 😖

Skickar med en bild där katastrofen var nära 🤣

perk
1

#2 Men hur kan man poppa utan olja?

Tarotstollan
1

#3. Ja, där var det nära till popcorn överallt. Konstigt att de blev som i en pelare och inte hoppade åt alla håll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2

#4: Nej, det behövs ju lite olja när man poppar, menade smör. Det är ju många som häller smält smör över de färdiga popcornen och då blir de inte fullt lika nyttiga. 😊

Men skippa saltet på popcornen till fåglarna. Tror inte det är särskilt bra för dem.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Draken
2

Kråkfåglarna är fina tycker jag med 🥰

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis