Sabahs blandade höstbilder
#0: Vet du vad det är för bär? Väldigt röda och fina.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1: Skogens guld, lingon! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
Fina bilder!
#8: Tack Vixxen! 😊
💖🧡💛💚💙💜
#3: Det är tydligt att jag inte har sett lingon i naturen på väldigt länge. Tyckte de var alldeles för blanka för att vara lingon. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#12: Jag har redigerat bilden, drog kanske lite hårt i reglagen.. Men det kan vara ljuset som gör det också (jag gör ju allt i mobilen så man kan ju uppleva bilderna på ett annat sätt också..)
Har försökt dämpa lite..

💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2024-09-29 18:14 av Sabah
Härliga bilder 👍
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Vad fina bilder! 😍🤗
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Så trevligt att du är tillbaka! 👍
Fina bilder! 💜
🤗 Elisabeth och Amira 🐈