Mina foton iFokus

Mina foton

Etiketterhelgerprathörnan
Läst 82 ggr
Carmarino
5

Gott Nytt År 2023!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gott Nytt Fotoår till er alla här på Mina Foton.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2022-12-31 11:44 av Carmarino
Vixxen
1

Detsamma!

Soligajag1
1

Tack Detsamma ,
Önskar kissarna och matte Hillevi

HH 🙂

kamera0710
1

Gott nytt år!!

lockar
1

Gott Nytt År

Sabah
2

🌟🥂💫✨

💖🧡💛💚💙💜

Draken
2

God fortsä'ttning från sjukstugan 😉🙈

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
1

#6: Tack detsamma. Hoppas du kryar på dig snart.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Draken
2

#7: Jodå, det går framåt 🙂 har en envis huvudvärk och nästäppa som vägrar ge med sig.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Carmarino
0

#8: Både huvudvärk och nästäppa är bland det jobbigaste som finns när man är sjuk. 😖

Skeppskatten Dina
2

Gott Nytt År och god fortsättning! 🍾💗

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

kamera0710
2

Gott nytt år!