EM_Ls foton!
Woow
Mycket fina bilder! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Superfina bilder 😊👍
/Désirée
Tack allesamman. Aldrig vågat mig på att posta bilder här förens typ nu 🤪🥰
Dessa bilder (har fler men valde ut favoriterna) är oredigerade av anledningen att jag inte orkar öppna upp den mappen och ta bilderna i kragen för att de ska bli redigerade. Bilder från en kväll i slutet på Mars när livet verkligen vändes upp och ner, därav de har en stor betydelse och att sitta samt redigera skulle få mig att må dåligt över dessa minnen som skapades samma kväll livet raserades.
Tycker de är tillräckligt bra för att låta vara oredigerade.
#4: Alla bilder är välkomna. De behöver inte vara mästerverk. Med det sagt så är dina bilder verkligen fina. 👍😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#5 Så jättevackra bilder 😍
/Désirée
#4: Härligt när man tagit första steget! 🙂👍🏻 Det är bara att köra på! Som Carmarino skriver, alla bilder är välkomna! 😊 Jättefina kvällsbilder! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Jättesnygga bilder 💖
Härliga bilder, det kommer en konstig längtan till Skåne i mig och barndomens många sommarlovsminnen från Ribersborg och Malmö. På den tiden då man hade en dröm om framtiden 🤔
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Vackert med vattendroppar på växter! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Några från idag 😄

Och sedan redigerade i monotona färger.

#13: #14 Mycket fina bilder! 😊🌸🌺🌿
💖🧡💛💚💙💜
Otroligt fina bilder 🌺💖
Så jättefina bilder! 👍💖
/Désirée
Väldigt fina bilder !
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Fina bilder! 🌞
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Några av dagens bilder! Kommer nog dock få uppgradera min dåvarande Canon Eos 500D till En Sony Cyber-Shot Disc-Hx400/V som jag får överta från min vän 😜

- Redigerat 2022-08-19 00:37 av [EM_L]
Har inte haft mycket tid att fotografera sedan studier och annat drog igång. Hittills försöker jag bara att förstå mig vid min nya kamera :P
Här är bilder jag tog på en duva, hösten är här…

#21: Fina. 👍
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Otroligt fina bilder 😍
#21: super snygga!
Fotat för ett bra tag sedan nu med min Sony Cybershot DSC-HX400V med Zeiss Vario Sonnar 2,8-63/4,3-215 objektivet.
Själv strular jag en hel del med kameran jag fått av en vän och tror att det kan bero på att jag fortfarande är mer för skärpan på detaljerna Canon EOS 700D har. Även om jag ändå tycker att den jag har nu gör saker och ting mer levande i bilderna :P