Rösta fram månadens bild
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten under oktober månad. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på måndag 28 sep kl 20:00.
- Redigerat 2020-09-28 20:55 av [Jimmy.L]
- Redigerat 2021-06-22 16:53 av Carmarino
Bild från Köping
- Redigerat 2020-09-08 18:31 av lockar
Thailändska Paviljongen i Liden.
"Trollskogen" som barnen a när de var små :) det går jättefina promenadstigar åt flera håll i skogen . Vi brukar ofta gå de olika stigarna :)
Sätter en tass så jag inte missar alla fina bilder!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#8: Det ser nästan ut som om du har Linus på linjen längst ner i bilden. 😉
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#10 Man vet ju aldrig? ↝↝↝↝↝😀
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Då var det dags att rösta vilken bild som ska vara på startsidan här på sajten. Man får bara rösta på en bild och en gång, och skulle fler bilder få samma antal röster så väljer vi ur admin ut en av dom bilderna som fått flest röster som vinner. För att rösta skriv nummer på den bild du vill rösta på i denna tråd! Röstningen avslutas på måndag 28 sep kl 20:00.
- Redigerat 2020-09-27 16:33 av [Jimmy.L]
Bild 2.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Många fina bilder men bild #8 (Färgsprakande solnedgång) får min röst.
Bilden i #13 får min röst! Himmrl & Vatten
Ojoj! Lika svårt varje gång!! Fastnar dock för en i den stenhårda konkurrensen.
Solnedgångar är alltid vackra men denna tycker jag skiljer sig från andra! 😊.
Nr. 8
💖🧡💛💚💙💜
Bild nr 17.
Bild nr 17.
♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com
👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com
🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.
Hur länge pågår röstningen?
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#27: Måndag 28 sep kl 20:00.
Är svag för dramatiska himlar så det blir #8 för mig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Varför ska bilden vara på startsidan under januari månad?
#30:En miss av mig.
Nr 8 får min röst
Nummer 13.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Nummer #8
Nr 8 får min röst
Nummer 8
Tuff konkurrens men jag bestämde mig för bild 8 tillslut :)