Dagens eftermiddagspromenad.
Det måste ha varit en trevlig eftermiddagspromenad. 🙂
Är ingen expert på hästar direkt, men ser inte hästen i #0 dräktig ut?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#7 Det var en trevlig promenad trots att inte solen sken längre. Jag är inte heller någon expert på hästar. Det gick tre hästar i hagen och de var lite "rultiga" allihopa så jag vet inte.
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Fina bilder.
Myskankan ser lite butter ut.
#9 Tack så mycket! Ändå kom den intill mig hela tiden eller var det kanske därför??? 😉
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
😃
#7 Den svarta shettisen ser onekligen dräktig ut men shettisar blir lätt runda också, de äter ofta för kraftig mat och hela tiden. Ö-hästar kommer från trakter där det är väldigt magert med mat och är "programmerade" att äta konstant. #3 Myskankan ser häftig ut med sin ansiktsmask. #6 Det måste vara ett lyckosamt ställe! Fina bilder! 😊
💖🧡💛💚💙💜
Så trevliga bilder man får se 🙂
Så som den ser ut, så känner jag mig varje morgon och förmiddag 😭
Fina bilder! 🙂
Så fina bilder.
**_#12 Myskankan ser verkligen annorlunda ut.
Tror också att det är ett lyckosamt ställe. Tyckte att den var så annorlunda och fin.
Tack så mycket!
#13 Tack så mycket!
Skulle vilja se en bild av dig då. **😮
*
#14 och #15 Tack så mycket!_*
🤗 Elisabeth och Amira 🐈