På gång igen...
Tjusigt. 👍
Så fina. Själv har jag tyvärr ingen tur med orkidéer.
#2 Är faktiskt förvånad att alla våra blommar om gång på gång! Fattar inte riktigt hur det lyckas?
#3 Tar gärna emot tips om du har. 🙂
#4 Ja, du… …”misshandla” dem lite lagom! 😀 Typ glöm bort att vattna dem och klipp bort störande fula blad och rötter lite då och då. #1 Visst är de!
#5 Aha, jag har varit för snäll mot dom. 😈
Riktigt fina blommor de där 👍
Vackra blommor! 🙂
🤗 Elisabeth och Amira 🐈
Tack!
Brukar ofta glömma bort mina orkideer och så rätt som det är råkar jag se att det finns blomknoppar på den. Den senaste stängeln med knoppar bröts tyvärr av, så det blev inga blommor av den. 😭
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Den hade blommat på en annan stängel månaden innan.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Vackra blommor ni visar upp! 😊
💖🧡💛💚💙💜
#11 Ja, det är så himla kul när man plötsligt upptäcker nya knoppar!
Härliga blommor, och så trevligt när man lyckas få dem att blomma flera gånger!
Fina blommor, jag är dålig på att sköta mina, antingen får dom för mycket batten eller ingen vatten alls. 😃
Så fin.