Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettnaturbilder
Läst 418 ggr
Sabah
6

Kors i taket!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem har kryssat här?!

💖🧡💛💚💙💜

[Jimmy.L]
1

Bingo. ☝️

perk
1

#0 Har du inte Flightradar24 appen i mobilen Sabah 🤓

Om aftonen får den late brått🙂

"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"

Sabah
1

När gudarna spelar bingo ☺️ Har bara iFokus-appen 😉☺️ Bilden ser ut att ha kantrat när jag är in via webbläsaren.., när jag är i appen, som jag oftast är, är den rätt väg. Skumt! I detta fallet gör det förståss inte så mycket för huvudmotivets skull!

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
1

Gardera med kryss. Tummen upp

Klickar man på bilden så kommer den rätt. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
0

Tack Carmarino, va bra! Använder bara telefonen så är inte så bekant med webbversionen.

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
1

Brukar alltid koppla in skrivbordsversionen när jag använder telefonen. Tycker mobilversionen och appen är för begränsade.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
0

Håller med om att appen är väldigt begränsad men den är smidig också. Har börjat växla mellan appen och skrivbordsversionen så får jag lite av båda ☺️

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

Kan du det? När jag hade installerat appen och skulle öppna ett inlägg i skrivbordsversionen så öppnades det automatisk i appen, och det gick inte att välja bort eller ändra, utan jag fick avinstallera appen.

Sabah
0

Ja, det är inga problem, jag växlar fram och tillbaka hela tiden. De kanske har gjort om det eller kan det bero på olika telefoner?

💖🧡💛💚💙💜

Carmarino
0

Förmodligen.