Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettfåglar
Läst 494 ggr
[VSK]
5

Visste ni om

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att en fullvuxen blåmes väger hela 10-12 gram?

Men tittar man på grenen så visst tusan ser den tyngre ut? 😎

OlgaMaria
0

Haha, ja verkligen lätt. Jag antar att grenen bara ser ut sådär, även när blåmesen flugit iväg.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Jimmy.L]
0

En tungviktare.

[VSK]
0

😃

Carmarino
1

Är det säkert att du inte har vänt på bilden? Helt klart håller han på med ett träningspass med benpress. Så han ligger på rygg och trycker upp grenen med benen. 😉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
0

😂

[Göstage]
0

#0 Fyra blåmesar kan alltså posta sig själva i samma kuvert och åka var de vill i Sverige för nio spänn. Fast det går nog snabbare att flyga själva…😎

Carmarino
0

#6 Fast å andra sidan så kan de få se platser de aldrig varit på tidigare, när Postnord skickar kuvertet härs och tvärs över landet. 😉

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
0

😃

Sant 😂

[Jimmy.L]
0

😃

Skeppskatten Dina
0

#0 Det är väl du som har matat den så  att den har blivit tyngre. 😃

🤗 Elisabeth och Amira 🐈

Vixxen