Mina foton iFokus

Mina foton

Etikett: fÄglar
LĂ€st 773 ggr
[VSK]
5

Mat, ge mig maaaat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🙂

Carmarino
0

Gav du den nĂ„gon mat? đŸ˜‰

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
2

Busted â˜ș

[Jimmy.L]
0

VSK skulle ha haft med sig nĂ„gra sillar till polaren. đŸ™‚

Carmarino
1

Ja, dĂ„ hade han fĂ„tt en kompis för livet. Den hade förmodligen följt med honom hem och satt sig pĂ„ balkongen och skrikit ge mig maaaat hela tiden. DĂ„ hade han kunnat fota fĂ„glar utan att gĂ„ hemifrĂ„n ens. đŸ˜ƒ

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
0

😃

[Jimmy.L]
0

😃 

Katterna hade varit glada om inte annat.

[VSK]
0

😼

[Jimmy.L]
1

Katterna och VSK i ett moln av mĂ„sfjĂ€drar, ut far mĂ„sen med katterna efter sig och en tokjagande VSK som skriker. đŸ˜ƒ

[VSK]
0

😂

Niklas
1

Fantastisk bild. Effektfullt med cirklarna runt fÄgeln.

VĂ€nliga hĂ€lsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelsslÀkter för din slÀktforskning

[VSK]
0

Tack Niklas det var snĂ€llt sagt đŸ™‚

Skeppskatten Dina
0

# 0 Snygg bild! đŸ™‚

đŸ€— Elisabeth och Amira 🐈

[VSK]
0

Tack Dina đŸ™‚

kamera0710
0

HÀrligt med det röda, nÀstan sjÀlvlysande gapet!

[VSK]
0

🙂