Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettfåglar
Läst 464 ggr
[VSK]
5

Försvinn härifrån

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ladusvalor är riktigt roande att titta på. Men man får lätt nackspärr 🙂

Carmarino
0

Du kanske skulle skaffa några svalor som husdjur. Då kan du ta med dem när du ska leta efter ugglor, för svalorna är jättebra på att fånga mygg och andra insekter. 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
0

Tror nog svalorna skulle tycka vår lya vore lite trångbott 😭

Sen så skulle jag nog ha rätt svårt att haka på dessa små pippin när de letar efter "lappis" 😛

[Jimmy.L]
0

När VSK sätter rubriker vet man aldrig vad som bjuds på. 😃

Carmarino
0

#2 Du kan väl sätta en holk i trädet där duvorna har sitt bo. Då kan du ha uppsikt över dem, samtidigt som du slipper mygg och knott hemma också. Gör du holken portabel är det bara att ta med den och hänga upp i något träd vid ugglespaningen.

Du behöver ju inte haka på svalorna. Meningen är ju att de ska hålla rent från myggen, så att du kan gå i shorts och t-shirt när du fotograferar ugglor (och annat). 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[VSK]
1

Är kanske det som är meningen 😉🎧

kamera0710
0

Stor i truten!

[VSK]
0

Ja de lät en del 🙂

Vixxen
1

#3 😃