Är det på Taxinge det också?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#5 Ja dom kom körande när jag gick i parken då gick jag upp och tittade på dom.
Tjusiga bilar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ja dom var fina.
Fina kärror
Ja, men tydligen mycket jobb med dom hörde jag.
Härliga bilder!
Tack.
fordarna är ju mycket snyggare så här än när de gör om dem till ratrods. hua, hemska tanke.
Fina bilar
#14 Är dessa original eller ombyggda?
den röda och ljusblå forden ser det ju ut som att taket är sänkt på, den med flaket vet jag inte om den är åtgärdad. den vinröda chevan och den svarta forden har ju "lite" kraftigare motor än original. den sista svarta vet jag inte vad det är men den ser ut att vara orörd, en skulle nog inte röra så mycket på takhöjden med den risk det innebär att ändra på den öppningsbara vindrutan. det fattas ju en torkare på den också.
#17 Tack, jag är kass på bilar.
#15 Tack.