Renhållningsverket.
Ja, eller tvärsom 🤐
Vilken fantastisk bild! Bra fotat, VSK 👍
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Jag som tycker den blev hur oskarp som helst ☺️
Tack 🙂
Bilden är jättebra, det är ju hur svårt som helst att plåta rörliga föremål 🙂
/Désirée
#4 Det tycker inte jag, klart att den inte blir helt skarp om fågeln inte sitter still men jag tycker att du har lyckats otroligt bra. Det är så himla snyggt med bakgrunden också tycker jag, när den blir sådär ur fokus.
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Härlig bild!!
Tack.
Tror minsann jag blev 1 dm längre nu 🙂
Så fin, vilka färger! Dom är betydligt vackrare än deras sång…😉
#8 Hehehe ja sträck på dig det är du sannerligen värd. Men akta taket eller huvet, för du är ju ingen kortvuxen person direkt…😃
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
🎧😃
En bild behöver inte vara superskarp för att vara bra. Det är motivet som gör det, och den här bilden är så bra fångad. Visste inte att de är så röda i munnen och att de har röda ringar runt ögonen.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Har du inte hört talas om måscara 😛
#12 Nä, jag hänger inte alls med i sminktrenderna. 😃
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Precis just nu uppstod en sån där extremt jobbig situation där jag inte riktigt har nåt bra svar att komma med.
Tamejtusan så ringde det inte på ytterdörren nu 🎧