#0 Kartonger är alltid sköna att sova i. Det har nog alla de katter jag haft/har tyckt. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#1 Visst är det så, men jag begriper inte hur han får plats i kartongen. 🤔
#2 Det är ju en jättestor kartong han har! Inte som denna: 😃

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Bilden ljuger lite, och han är en stor hankatt.
Ja, han ser stor ut. Förmodligen hade han fått bättre plats om han rullat ihop sig, men varför göra det när man kan ligga så böjd och fin. 😃
#5 Favorit sovstilen är att ligga på rygg helst utsträckt. 😃
ha ha vilka underbara bilder 😃
Gör inte dina kissar samma sak VSK. 😃
Detta är lugnet före stormen, 03-04 i morgon piper han om att få gå ut och jaga kaniner. 🥵
Om vi har nån kartong framme så skall det givetvis boas där.
Gör som jag. Jag köpte en liten (strömsnål) radio som står på dygnet runt. Ratta bara in nån kanal med mkt stråkmusik, så kommer du inte märka utav katten nattetid 🙂
#9 Ska test det. Problemet är att kaninerna gärna sitter på tomten tidig morgon och dom brukar han se.
Hmmm… 🤔
#0 Såg inte bekvämt ut!😃
Elegant, avslappnad stil. 😃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#12 Ju obekvämare det är ju bättre är det tycker han.
#13 Verkligen.
Idag kom minsta katten in med en sork till mig som levde. Fick jaga runt den i halva lägenheten och katterna ville förstås "hjälpa till". 🤪
#14 Omtänksamt av dem att dela nöjet med husse.😃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#15 Dom såg inte så nöjda ut när jag tillslut lyckades få ut den ur lägenheten. Dom sprang genast ut och letade efter fler. 😭
#16 De ville väl förlänga nöjet för dig, nu när du så tydligt visade att du ville vara med och leka. 😃
#17 Ja dom är så snälla. 😈 Fast nu sover dom inne dom små huliganerna. 🥵
Huliganer… -säg inte att dina katter håller på AIK 😮
(förlåt men såna här tillfällen kommer inte ofta) 😃
#19 Haha. Nä det är Djurgårdskatter. 😃
Ja så var det ju 🙂
Nej det såg heller inte så bekvämt ut.
#22 Fast den har ju rätt stora baktassar. Så egentligen sitter den på en stor fluffig dyna. 🙂