Mina foton iFokus

Mina foton

Etikettdäggdjur
Läst 832 ggr
Leffe
2

Grymt sa grisen

DesK
0

Grymt fin bild! 😃

/Désirée

[VSK]
0

🙂

[Jimmy.L]
0

Fin gris.

Carmarino
0

#0 Det ser ut att vara en linderödsgris. De är fina. När man klappar dem får man verkligen känna på vad "grisborst" är. 🙂De brukar gilla att man kliar dem mellan öronen. Dock gäller det att akta sig om man befinner sig på deras sida stängslet. De kan krossa ditt ben med käkarna om det vill sig illa. (Gissar att det gäller alla grisar.)

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Leffe
1
Carmarino
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De ser ut som något mellanting mellan "vanlig" gris och vildsvin.
Den här grisen var en stor galt som hette Bellman. Honom kliade jag ofta mellan öronen. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker