Övrigt

Kunde gått på en mina idag...

2017-08-23 18:56 #0 av: Carpinus

...men jag undkom!PustarJimmy.L - är det du som jobbar med att desarmera den här?

Någon kanske kan meddela Bolt att jag slog hans världsrekord på 100 meter när jag upptäckte det, och jag tog rekorden på 200 och 400 också i förbifarten...

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-08-23 19:09 #1 av: Jimmy.L

En gammal sjömina. Glad 

Anmäl
2017-08-23 19:14 #2 av: Carpinus

Jajamen! Den står på Nya varvet, och det är väl någon skämtare som satt dit tåtarna och sockerbitarna... Skrattar

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-08-23 19:15 #3 av: Jimmy.L

Skrattar Vilka busar. 

Anmäl
2017-08-23 19:15 #4 av: Carpinus

Sjöbusar...Skrattar

Anmäl
2017-08-23 19:19 #5 av: VSK

Såg du nån moppe som for iväg i hög fart, så finns risken att det kan ha varit Jimmy.L Yrar

Bolt ? Skrattar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-08-23 19:31 #6 av: Carpinus

#5 Ja, det var någon i fältuniform så drog iväg på en militärlackad moppe, så man har ju sina aningar!Skämtar

Bolt var kvar i startblocken när jag hunnit passera Göteborgs centrum...Galen

Anmäl
2017-08-23 19:35 #7 av: VSK

SkrattarTummen upp

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-08-23 19:48 #8 av: Jimmy.L

#6 Med fartränder i byxorna. SkämtarSkrattar

Anmäl
2017-08-23 19:54 #9 av: Carpinus

Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.