Annons:
Etikettövrigt
Läst 352 ggr
[VSK]
2017-02-24 15:47

Header önskningarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det vår och många sajtvärdar kanske vill ha en ny header. Det är många som idag äger en kamera, antingen i mobilen och/eller som separat kamera. Alla kanske inte kan/hinner att ge sig ut och fota så jag tänkte att de som önskar en header får hojta till i den här tråden så får vi alla som har möjlighet att fota nåt liknande hjälpa till med det och lägga i den här tråden.

Jag har möjlighet att beskära och finjustera bilden lite om så behövs (bildformatet måste vara 1280x100 pixlar). Är säker på att många kan bidra med det.

Alla header i den här tråden är alltså gratis att använda på iFokus.se´s undersajter om inte speciellt tillstånd från aktuell headerfotograf säger annat. 

Exempel på header fotograferad av Carmarino som jag fått tillåtelse av att publicera här. För övrigt så gäller svensk lagstiftning gällande fotografering samt sunt förnuft. Inga löften är bindande då man kanske inte kan fota den önskade bilden mm.

Så sätt igång med era önskemål nu, bara de är rimliga att uppfylla. Glöm inte bokmärka tråden 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: