Annons:
Etikettfåglar
Läst 588 ggr
[VSK]
2/21/17, 7:39 PM

TV-TIPS Det stora fågeläventyret

Följ programmet där sju folkkära deltagare paras ihop med varsin passionerad fågelskådare, för att tävla i fågelskådning och samarbete. Paren kommer att kämpa mot varandra runt om i Sveriges fantastiska natur, och i Perus djungler och bergstrakter.

SVT1 KL 20:00 IKVÄLL

https://www.tv.nu/program/det-stora-fagelaventyret

Annons:
Taggeman
2/21/17, 7:51 PM
#1

Jag ska se på det! 🙂

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[VSK]
2/21/17, 7:53 PM
#2

Taggeman jag var före dig 😡

😃

Taggeman
2/21/17, 9:33 PM
#3

Vsk jag tror du kan mer o fotar bättre så resan är beställd åt dig till Anderna.😉

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

DesK
2/21/17, 9:50 PM
#4

VSK, ÅK!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Taggeman
2/21/17, 11:03 PM
#5

Undrar vad för kameror/optik dom använder det är svart tejp över namnet på fronten av kameran o neutrala remmar. 🤔

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[VSK]
2/22/17, 12:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Taggeman bär du mitt objektiv?  😂

DesK, visst men vem pröjsar 🤔😭

#5

Jag undrade jag med faktiskt. Såg att kamerahuset måste vara nån Canon. Objektivet de hade fick jag migrän av. Vet inte vad det var för nåt men gissar starkt på nåt billigt 55-300 (APS-C) eller 70-300 (FF). Det måste ju ha vart närmare 400 meter ned till vattnet där de fotade fåglar? 

Gissningsvis så var det äldre Canon nånting och de tejpade över märket eftersom det annars blir reklam antar jag. 

E.T Phone Home 🙂

Annons:
[Carpinus]1
2/22/17, 8:19 AM
#7

Småtrevligt program som motsvarade åtminstone mina förväntningar så här långt.

[VSK]
2/22/17, 8:39 AM
#8

#7

Ja jag tycker oxå det var ett trevligt program. Kommer absolut kolla klart på serien.

kamera0710
2/22/17, 12:16 PM
#9

Flertalet av dessa kändisar var okända för mig. Men programmet är utan tvekan sevärt!

[Carpinus]1
2/23/17, 11:19 AM
#10

Apropå TV-tips om stora äventyr: på måndag klockan 14.25 sänder SVT1 naturfilmen "Det stora äventyret" från 1953 som en hyllning till Arne Sucksdorff - det är 100 år sedan han föddes. Lite kuriosa är att en av de privatfinansiärer som backade upp filmen var Dag Hammarskiöld. Jag minns den här rullen från barndomen och tyckte att den var väl så spännande som vilken matiné med Errol Flynn som helst…

"Det stora äventyret är en av få filmer som vunnit priser på både filmfestivaler i Berlin och i Cannes. Den vann det internationella priset i Cannes och silverplaketten i Berlin. Den skickades vidare till festivaler runt om i världen och räknas idag som en klassiker, nationellt och internationellt."---

Filminstitutet

Upp till toppen
Annons: